Annonser från BloggPartner

Här är 27/28 Bidrag & 3/4 Jokrar.

Melodifestivalen 2009

27/28 Bidrag

Susanne Alfvengren - Du är älskad där du går

Thorleifs - Sweet kissin' in the moonlight

Nina Söderquist - Tick Tock

Anna Sahlene och Maria Haukaas - Killing Me Tenderly

Cookies 'n' Beans - What If

Scotts - Jag tror på oss

Måns Zelmerlöw - Hope & Glory

Lasse Lindh och Bandet - Jag ska slåss i dina kvarter

Sarah Dawn Finer - Moving on

Jennifer Brown - Never been here before

Caroline af Ugglas - Snälla snälla

Alcazar - Stay the night

Emilia - You're my world

BWO - You're not alone

Mikael Rickfors - Du vinner över mig!

HEAT - 1000 miles

Maja Gullstrand - Här för mig själv

Next 3 - Esta noche

Jonathan Fagerlund - Welcome to my life

Rigo & The Topaz Sound feat. Red Fox - I got you

Velvet - The Queen

Agnes - Love Love Love

Shirley Clamp - Med hjärtat fyllt av ljus

Amy Diamond - It's My Life

Lili & Susie - Show Me Heaven

Sofia Berntsson - Alla

Molly Sandén - Så vill stjärnorna
?

3/4 Jokrar

Marie Serneholt - Disconnect Me
Markoolio-Kärlekssång Från Mig
Marlena Ernman - Le Voix


Comments
Postat av: Ekan

Saknar Linda Bengtzing bara!

2008-12-10 @ 18:18:23
URL: http://eklundo.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0