Annonser från BloggPartner

Idolfinal 2008. Heja Alice!

Kevin Borg.


Eget val: You're The Voice - John Farnham

Tittarnas val: Living On A Prayer - Bon Jovi
Vinnarlåten: With every bit of me

Alice Svensson.


Eget val: So What - Pink

Tittarnas val: Heaven's On Fire - Kiss
Vinnarlåten: With every bit of me

Bara genom att se låtvalen så ser Alice ut som vinnaren på förhand.
Trots att Kevin är den mest förhandstippade svenska Idolvinnaren alla tider.
Jag tror att Alice får glänsa mer i sitt eget val än vad Kevin kommer göra.
Jag menar So What känns ju mera aktuell än You're The Voice.
Tittarnas val kampen vinner nog Kevin helt klart.
Sedan beror det på vem som sjunger vinnarlåten bäst.
Jag tror och hoppas på att Alice vinner.
Jag kanske har rätt.
Jag kanske har fel.
Ikväll vid elva vet vi vem som har vunnit Idolfinalen år 2008 i Sverige.

Vem hejar ni på?
Vem vinner i Idol 2008?

Puss<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0