Annonser från BloggPartner

I've got my sight set on you and I'm ready to aim.

Någon som kan gissa från vilken låt textraden är hämtad? (Svar längst ned i inlägget ;))

Kom nyligen hem från jobbet, mor och far och broder kom och hämtade mig.
De hade vart hos mormor och fikat, lyllos dem!
De hade dock med sig en bulle hem till mig =)
En saffransbulle med mandelmassa och russin fyllning.
Hatar russin så de plockade jag bort!
Nu sitter jag och har precis fikat upp bullen och en vörtmacka (utan russin) med ost!
En chokladboll slank också ned :*
Gottegrisen Dan?!
Haha.
Nee nu ska jag spela lite Roller Coaster Tycoon 3, som jag så billigt inhandlade på rean i helgen ;D
147 kronor för Roller Coaster Tycoon 3 + Soaked! (Expanasion Pack) + Wild (Expanasion Pack).
Alltså 49 kronor styck per del!
Kostar mycket dyrare på andra ställen!

Hoppas ni haft en lika bra dag som jag? =)


Puss<3
















(Låttextraden tillhör Miley Cyrus (Aka. Hannah Montanas) stora världshit See You Again!)

Comments
Postat av: karro

okej ;)

2008-12-29 @ 22:37:58
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: karro

okej ;)

2008-12-29 @ 22:38:09
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0