Annonser från BloggPartner

Klippning/Rakning.

Först så klippte/rakade brorsan mitt hår.
Han gjorde "mohawke" i mitt hår, eller hur det nu stavas, osäker!
Blev rätt coolt.
Vill ju bli extra snygg lagom till jul :P

Efter att jag hade fått min nya haircut så fick jag köra en helrakning av brorsans hår..
Att han inte kan skaffa sig en frilla..
Nej då, det minsta läget, på hårapparaten ska det vara.
Blä så tråkigt..
Hur som helst så var det första gången jag rakade någons hår och det blev riktigt bra :).

Kan lägga upp lite bilder när jag väl har orkat ta några.
Lär nog bli till imorn i så fall..
Är så seg just nu och helt frusen och allt annat och inte "vara med på kort" humör!

Nu ska jag fortsätta hjälpa fader min med knäcken och lyssna en massa Sanna Nielsen<3

Puss<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0