Annonser från BloggPartner

Post.

Idag, eller rättare sagt igår, fick jag två paket i brevlådan.
Den ena innehöll mitt Lexar Memory Stick Micro M2 minneskort, som jag beställt från cdon.com.
Cdon hade även skickat med en liten julklapp, de gav mig en gratis bredbandsfilm, värde 39 kronor.
Mycket snällt och mysigt av dem.
Sedan så innehöll mitt andra paket Britney Spears - Circus (Deluxe Edition), som jag skickat efter via cdwow.se.
Billiga 129 kronor kostade den bara.
Den vanliga versionen kostade 189 kronor på Åhlens i stan så cdwow är grymt billiga på den senaste musiken.
Plus att de alltid har gratis frakt.
I vilket fall Circus (Deluxe Edition) innehöll 2 extra spår utöver skivans annars 13 spår, så 15 spår sammanlagt.
Den innehöll en dvd med en liten intevju med Britney Spears själv och en bakom kulisserna när skivan spelades in.
Sedan fick man även en dubbelsidig mini poster som båda bestod av två helt grymma bilder på Britney.
Rescension av Britney Spears och hennes skiva Circus (Deluxe Edition) kommer inom kort.

Godnattpuss<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0