Annonser från BloggPartner

Sitter på jobbet och undersökningen Svenska Spel 9039, så ser den ut, iallafall första sidan.

Presentation: Hej! Jag heter ... och ringer från Hermelin Research, ett företag i Norrköping som arbetar med marknadsundersökningar. Jag söker den person som står först i tur att fylla år i hushållet och är mellan 15 och 74 år.

Rätt person: Hej! Jag heter ... och ringer från Hermelin Research, ett företag som arbetar med marknadsundersökningar. Jag undrar om jag skulle kunna få ställa några snabba frågor, det tar c:a 3-5 min.
(Om ja, bekräfta att det är rätt IP du talar med, dvs nästa itur att fylla år)

OBS: Avslöja inte att det gäller spel och lotter!
Om IP undrar vem som står bakom undersökningen nämn då det i slutet av intervjun.

Comments
Postat av: Tobias

svar: där ser man ;)

2008-12-07 @ 14:05:27
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0