Annonser från BloggPartner

Jobbat.

Idag fick jag då äntligen jobba igen efter nästan en månads uppehåll orsakad av finanskrisen.
Fick sitta på Tracking projektet som tar upp snabbköp, kiosker och mindre affärer och vanliga affärer osv.
Efter ett tag fick jag byta till klassikern svenska spel.
Var inte så farligt trots allt.
Efter det första nervpirrande samtalet släppte allt.
Det kändes som det brukade göra.
Fick göra ett antal intervjuer.
Hoppas inte folket jag intervjuade/ringde upp hatar mig allt för mycket xD
En kvinna jag pratade med gillade verkligen inte att vi ringer så mycket, men jag fick med henne och hon blev intervjuad.
Trots att hon var lite tjurig så diggade jag henne.
Cool kvinna.

Jobba<3

Comments
Postat av: Ekan

Så sant, så sant..han väljer själv :D

2008-11-10 @ 22:59:19
URL: http://eklundo.blogg.se/
Postat av: Ekan

vart jobbar du då? :D

2008-11-11 @ 09:13:55
URL: http://eklundo.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0