Annonser från BloggPartner

Lyckat dop.

Som nämnt så var jag på dop för Oskar Björn Thor idag.
Det blev ett lyckat dop.
Dock inte ett vanligt hederligt dop.
Oskars mamma Anna och pappa Björn, min morbror förövrigt, hade valt ett antal juliga psalmer, dagen till ära, första advent!
De hade hyrt in en kör.
De hade fixat ljuständning för samtliga i kyrkan.
Det var mycket folk samlade.
Både Annas och Björns sida på släktskarorna.

Efter dopet var det samling i kyrkstugan.
Där bjöds det på skinkmacka och glögg, must och pepparkakor, kaffe och lussekatter/saffranskrans, kaffe och kladdkaketårta med hallongrädde.
Mycket mums.
Jag skrev i Oskars dop bok.
Önskade honom all lycka och välgång!

Det blev mycket lyckat hela spektaklet.
Dock hann man inyte säga hej till alla.
Är det mycket folk så är det.

(Ps. jag glömde min digitalkamera, som vanligt, så får se om jag får tag på några bilder.)

Puss på underbara Oskar <3

Comments
Postat av: Ekan

råttan du har över alla texter är så jälva söt :P

2008-12-01 @ 11:30:11
URL: http://eklundo.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0