Annonser från BloggPartner

Godis.

Jag är en godisgris.
Jag skäms inte för det.
Vad vore livet utan godis?
Joo det vore som en semla utan mandelmassan ju.
Jag älskar godis.
Jag älskar allt sött!
Godis.
Kakor.
Glass.
Tårta.
Allting med socker och fett!
Måste ha nånting sött i mig varje dag, annars klarar jag mig inte!
Igår var jag på ÖB och inhandlade 2 kg godis för 70 kr.
1 kg engelsk lakritskonfekt, Bassets.
1 kg winegummi, Bassets.
35 kr/kg är inte farligt dyrt.
Det blir 3,5 kr/hg.
Mycket billigt!
Fast godis äter jag bara fredagar och lördagar.
Kanske tar lite godis på torsdagen bara för att fira att nu är det helg.
De andra dagarna kanske jag bara tar en kaka eller så för att fylla upp min dagskvot av sött!

Nu ska jag ned på stan.
ha en dundertoppen dag alla blogglovers.

GODIS<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0