Annonser från BloggPartner

Sad or glad song?

Sitter här och knåpar ihop lite olika låttexter.
En på svenska och två på engelska är det just nu.
Älskar att skriva låttexter.
Jag önskar bara det fanns någon som ville lägga lite musik på mina texter.
Så vi kunde bli ett radarpar.
Tjäna en massa pengar på musiken.
Någon därute som är grym på musik?
Så kontakta mig, bloggägaren snarast!

Här är ett utdrag från en av mina låttexter på engelska jag skrivit:
(Vill ej lägga ut för mycket då någon kan sno mina ord!)


"Cry a river

Build a bridge

And get over it

After someone has leave

It's hard to descieve

What I have to believe

Cry a river

Build a bridge

And get over it"


Made by : Dan Thor, 2008.

Peace, Love & Understanding. <3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0