Annonser från BloggPartner

Manlighetstestet.

Jag hittade ett roligt Manlighetstest som jag testade att göra.
Efter ett X antal besvarade frågor skulle det räknas ut hur manlig jag som person är.
Jag fick hälften av poängen "rätt?".
Resultatet stämmer in bra på mig.
Jag är manlig till viss del, men ändå inte.
 Jag är heller inte kvinnlig.
Jag ligger där på mitten ungefär.
Medelmåtta!

Din poäng är: 119

Du lyckades få 50% av alla poäng. Maxpoäng: 239

"Du är inte riktigt omanlig, men inte riktigt manlig. Du är fast i gråzonen som kalls för Kille."

Gör testet!

 Take Care<3

Comments
Postat av: Ludvig

jag fick 46% haha!

2009-04-24 @ 19:35:59
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0