Annonser från BloggPartner

Ska jag söka eller ej?

Eftersom jag är medlem på www.monster.se så får jag ett mail i veckan, över lediga jobb, i mitt län.
Så idag fick jag ett mail.
De söker bland annat extrapersonal nu till Media Markt i Norrköping.
Min favoritbutik nummer ett!
Kanske skulla ta och söka till deras Musik & Film avdelning?
Jag som älskar film och musik.
Det vore det mest perfekta jobbet för mig.
Jag kan rätt mycket inom de områdena och jag hittar ju, efter en massa besök på Media Markt.
Så får se om jag skickar in en ansökan till www.mediamarkt.se.
Kanske är som klippt och skuren för jobbet.
Måste ju våga chansa för att vinna!

Nej nu ska jag dricka upp mitt kaffe.

Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0