Annonser från BloggPartner

Solen skiner och jag är inne.

Ja solen skiner underbart ute!
Jag är ändå inne.
För jag har städat eller jag har skrubbat rent i badrummet.
Toan, badkaret, badrumsskåpet, ja rubbet.
Gör det ca 1 gång varannan vecka.
Eller toan tar jag ju varje vecka.
När man väl får in rutinerna för städning i sitt veckoschema så går det som på räls.
Många som tycker städning är skitjobbigt och skitgöra.
Jag tycker dock städning kan omvändas och bli något kul.
Liksom sätt på en bra cd-skiva som gör dig på gott humör.
(Jag tipsar om två bra städlåtar längre ned i inlägget.)
Då går städningen fortare och du blir klar i tid.
Du sjunger med i låtarna som du gillar och all städning känns 1000 gånger lättare.
Inte så trist längre va?
Städning är även en bra grej om man vill ha lite gratis motion!
Jag blir iallafall helt slut av all städning.

Nu ska jag ut och belöna mig själv och sätta mig i solen (#)!

Två bra städlåtstips:

Kate Ryan - Who Do You Love
 

Kelly Clarkson - I Do Not Hook Up



Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0