Annonser från BloggPartner

Twilight DDD

File:TwilightPoster.jpg
(Bild lånad från: http://en.wikipedia.org/wiki/File:TwilightPoster.jpg)

Har sett på Twilight ikväll.

En film som bygger på den bästsäljande författaren Stephenie Meyers böcker.
Det kommer, i sedvanlig ordning, givetvis uppföljare.
Som också bygger på de fortsättande böckerna i Twilight serien.
Redan i November i år så kommer New Moon upp på landets biografer.

Till en början var det lite segt och långtråkigt.
Det var till och med så illa, att jag nästan slumrade till.
Man fick reda på en hel del om karaktärerna och hur de träffades.
Hela handlingen tog sin början.

Ju mer filmen fortskred, desto mer tog den sig.
Handlingen blev allt mer intensivare.
Lustan växte och blev allt hetare.
Huvudpersonerna drogs mer och mer till varann.
Jag tror det pågick en inre kamp hos dessa två.
För de var så nära, så nära, men ändå så långt borta.

Twilight är en fantasyfilm, en film som handlar om vampyrer.
Om hur vampyrer klarar av att leva bland oss medmänniskor.
Der var en del fräcka scener.
Filmningen är magisk.
Likaså klippningen.
Det är en scen jag stör mig på i filmen.
Den när de båda huvudpersonerna klättrar bland träd.
Det ser verkligen oäkta ut.

Annars är det en hel okej film.
Tack vare mitt jättebrahumör, trots tröttheten i början, så får Twilight 3D av 5D.

Vampyrerna, som inte tål solljus, har solen att tacka för betyget.
Det är solen som får mig på så bra humör.


Take Care<3


Comments
Postat av: gry

Oh tack så jätte mycket :D

2009-04-27 @ 11:05:39
URL: http://gryandersson.blogg.se/
Postat av: ica

hejsan, haft en bra dag?

2009-04-27 @ 19:32:44
URL: http://icaslife.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0