Annonser från BloggPartner

I Runaway But I Can't Let Go.

Det var mycket trevligt att umgås med Soffan igår, redan söndag nu ju.
Tog spårvagnen vid 11,30, för att vi skulle ses på den.
Gick av vid Rådhuset för att ta bussen.
Perfect timing.
Först stannade vi och gick av vid Media Markt.
Jag köpte inget där just då.
Sedan gick vi och fikade på McDonalds.
Jag tog en glass med kolatopping och en ekologisk kaffe med mjölk.
Älskar Mc Doinalds ekologiska och goda, men ack jämnt så varma, kaffe!
Sofia tog en fantaläsk och också en glass med topping, trots hennes "laktos".
Vi fortsatte vår tur, efter vår roliga fika, med att gå in i Maxihuset.
De bygger om och kommer bli ett stort köpcentra när det är klart.
Jag hittade ett par nya stora solbrillor på H&M för 79:50 kronor.
(Kankse tar bild och lägger upp, måste bli så bättre på det!)
Jag hittade även två pack strumpor för 24:50 kronor på H&M.
Sedan frågade expediten om jag ville skänka 20 kronor till Unicef och då fick jag även en blå pin i form av ett hjärta. 
Efter över en timmes stretande inne på Maxihuset, så bestämde vi oss för att gå tillbaka till Media Markt.
Då bestämde jag mig och köpte Janet Leons skiva för billiga 99 kronor.
Ni vet hon från "Made In Sweden" programmet som gick i vintras på TV4.
8 spår.
En superröst.
POP!
Jag är som fångad i en dröm.
Underbar platta.
Hennes röst, vad ska man säga?
Finns inget att säga.
Jag är stum...
Hittade även två skivor som säljs ut i en 19 kronors kampanj.
Det blev Spice Girls Greatest Hits skiva och Martin Stenmarcks 9 Sanningar & En Lögn.
Den förstnämnda gav jag till min crazy lillebror och den andra till mor.
När jag skulle betala så kunde man välja om man ville jämna upp summan.
Jag skulle betala 137 kronor, jämnas upp till 140 kronor.
För att skänka mellanskillnaden till Världsnaturfonden.
Snäll som jag är så gjorde jag det med.
Så jag skänkte alltså sammanlagt 23 kronor till Välgörandeändamål igår.
Fin människa jag är...
Sedan tog vi bussen hemåt.
Soffan skulle gå av vid stan och köpa billigt godis.
Jag fortsatte hem, ca 260 kronor fattigare.

Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0