Annonser från BloggPartner

Hemkommen Som En Mörad Och Bandkad Köttbit.

Rix FM var över förväntan bra.
Tog lite bilder, får se om jag orkar lägga in lite imorgon och visa.
Sitter här och är alldes mör.

Cyklade till stan och ställde cykeln vid Pronova-huset, vilket ledde till att jag fick gå en bit för att komma till stan.
Träffade min kompis utanför Nordea och vi gick till Vasaparken,
Där Rix FM höll hus.
Köpte mig en saltlakritsrem och en Loka päron och min kompis tog en burk med Champis.
Sedan hittade vi en bra plats, där vi stod i över 3 timmar och lyssnade på bra livemusik.
Efteråt vinkade jag av Sofia som skulle ta bussen hem.
Jag traskade mot Pronova-huset.
Väl framme så väntade min cykel på mig.
Jag låste upp den utan problem och cyklade lugnt och sansat hem.

Nu är jag som sig bör, alldeles helt mör. ;D

Godnatt och sov gott och vakna torrt bloggare!

Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0