Annonser från BloggPartner

Hemkommen!

Jahopp då har jag precis kommit hemcyklandes från jobbet.
Fick först sitta på en Radioundersökning.
Skönt med massa musiklyssnande.
Krånglade dock lite för mig, men inget världsomvälvande.
Har även fått burit på en massa bråte.
Jag och en till fick det ärofyllda uppdraget.
(Då ett annat företag ska flytta in, så vi kommer att samsas om samma lokal framöver.)
Ja det blev en massa burit, upp och ned, med hissen som mellanhand.
Säkert över ett ton bråte, som har burits av mina "smala" armar. ;D
Det känns i armarna må jag lova.
Helt öm och orkar inte hålla i nåt, nästan skakig.
Måste börja träna armarna ännu mer, men hur?
Någon som har ett tips?
Jag tycker ju mina hantlar på 3 kg, som jag har hemma, räcker!?
När vi hade bärt klart så var det mindre än en timme kvar.
Satt först då en stund på Radioundersökningen.
Sista halvtimmen satt jag på "Svenska Spel".
Allt som allt har det gått bra idag!

Nej nu är jag riktigt vrålhungrig.
Ska käka mackor och lite kladdkaka med grädde, vaniljglass och strössel, som blivit över sedan igår.
Dricka en massa kaffe blir det till!
Mumma mumma mumma!

Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0