Annonser från BloggPartner

I Need Oxygen!

Kom hem från jobbet för en timme sen.
Gick hyffsat bra på jobbet ikväll.
Fick minst tio intervjuer på Anthill undersökningen.
Den tar ca 12-15 minuter att genomföra och det ingår konsument- och samhällsfrågor.
Sista timmen fick jag sitta på Norska Bussen och ringa.
Norska är allt roligt att snacka. ;D
Dessutom låter det så roligt när de själva snackar.
Gemensamt för dem är att Norrmännen och kvinnorna alltid säger Ha'de innan de lägger på.

Nu ska jag snart lägga mig och läsa.
Hoppas ni sover gott inatt och allt det där!
Bjuder på en mycket vacker sång av Marie Serneholt - Oxygen! (=
 



Take Care<3

Comments
Postat av: Linus ;D

Svar: Det brukar jag göra ^^

2009-08-06 @ 23:54:32
URL: http://spocktacular.blogg.se/
Postat av: cecilia

ja den var bra, lite synd bara att den slutade så där mitt i, jag ville se direkt hur de skulle gå :) men men får vänta tills nästa film kommer! tack ska du ha, din med !

2009-08-09 @ 17:29:27
URL: http://ceeeciliaaaa.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0