Annonser från BloggPartner

Tagit Tag I Livet.

Nu har jag skrivit ut ansökningsblanketter till Komvux våren 2010.
Måste läsa några ämnen, som jag inte fick läsa på gymnasiet, jag gick ju Livsmedelsprogrammet.
För att sedan kunna söka vidare till universitet/högskola.

Sitter och funderar på vilka ämnen jag kan tänkas behöva läsa.
Vill läsa spanska igen.
Hade MVG när jag gick ur nian, men fick inte läsa det på gymnasiet, så har tappat en del.

Jag har även skickat efter personbevis ifrån skatteverket, behövs för att kunna söka till Komvux.
Så det känns som jag är en bit på vägen till mitt nya liv! ;D

Take Care<3

Comments
Postat av: The Swedish/Hungarian Blog

Det är jättebra att du vill läsa vidare på högskola/universitet sen, det kommer bli en av dom bästa saker du gjort i livet! (om jag utgår från mina egna erfarenheter) :D

2009-09-26 @ 16:34:29
URL: http://vikci.webblogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0