Annonser från BloggPartner

Mina Julklappar!

Här kommer listan på mina julklapparJulen 2009:

Mobilen LGKP500
Superman
kalsonger, med superman esset frampå! ;D
Lila T-shirt med glitterinslag
Mörkgrå randig långärmad
Strumpor 2-pack
Mexx Black Parfymset
Jill Johnson
 - Music Row 2 CD
Erik Grönwall - Erik Grönwall CD
Godis: Skumtomtar, choklad, chokladtomte, after eight
Skinnplånbok
Exklusiva Dricksglas, Matz Borgström
Kastrull, Anders Petter
Tuschpennor
Lotter, Vann 10 Kronor
Biobiljett

En givande jul.
Men som jag tidigare skrivit.
Julen för mig är mycket mer än klapparna.
Det är stämning, gemenskap, mysighetsfaktor, dofter, mat, godis etc..!


Take Care<3




Comments
Postat av: Tobias

Det har du rätt i ;) det jag menar är att det inte brukar vara bra kläder på rea, jag handlar hellre billigt och till originalpris =)

2009-12-26 @ 11:49:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0