Annonser från BloggPartner

No Motivation! Without An Explanation!

Inte haft någon motivation till att blogga, men nu så.
Nu jä*lar!

Det är 18 dagar kvar till självaste Julafton.
Många kan tycka det är uppstressande.
Jag säger då, att bara man, först andas ut.
Sätter sig ned.
Skriver en planering.
Så hinner man med, allt som ska hinnas med, fram till jul.
Jag fullkomligt älskar Julen och allt som hör där till!
Idag har bror min bakat pepparkakor.
Mumma Kardemumma!

Strax ska jag äta!
Det serveras helstekt fläskfilé med hemmalagad brunsås och potäter.
Mums! Mums!
Vid klockan sju ikväll, drar en ny säsong av Project Runaway igång, på TV3.
Måste jag givetvis kolla in!
Senare ikväll, ska jag kolla på Tingeling & Den Förlorade Skatten.
Den splitternya filmen om den lilla gröna älvan, på nya äventyr.
Marie Serneholt som lånat ut sin röst till Tingeling, så måste ju se den bara för det med!
Nu tycker ni att jag är en barnslig fjant.
Jag tycker dock att en del animerade filmer, har mera at säga i budskapsväg, än vad riktiga spelfilmer har.

Nu ropas det att maten är klar!
Underbar mamma jag har!




Take Care<3


Comments
Postat av: Cicci

Jag älskar med julen! :D Men det kan vara så stressigt att köpa julklappar :o

2009-12-07 @ 17:39:51
URL: http://darkblue.webblogg.se/
Postat av: anna

Kolla gärna in på min blogg och kommentera vad du tycker om låten en kompis sjunger! :)

2009-12-07 @ 18:29:00
URL: http://theannalife.blogg.se/
Postat av: Hell's Bitches - The Naked Truth

Jag gillar inte juklen för det är en familjehötid, och har man ingen familj o fira med så avskyr ,mansånt :(

2009-12-07 @ 19:12:07
URL: http://hellsbitches.webblogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0