Annonser från BloggPartner

Sleepy Sunday afternoon.

 
(Selena Gomez som gör Tingelings engelska röst)

Vad ska jag nämna om denna gråtrista söndag?
Solen tittade fram förut och sken in starkt genom fönstret.
Funderade på att ta mig en lång promenadrunda.
Fast ändrade mig direkt när jag såg ned på marken.
Blask blask blask.
Nu ska jag strax äta skinkstek med potatis och brunsås, ( gjord på extra grädde).
Mammas mat är bäst.
Senare ska jag se på Merlin på ettan 18.45.
Ska även få in en film på söndagsschemat!
Ska se på Tingeling.
Måste gotta mig i Marie Serneholts röst efter gårdagens röstfiasko ;D.
Marie som gör rösten till den yppiga lilla söta feén Tingeling.
Hon gör den med bravur.
Passar henne som handen i handsken.
Ska fika med chokladmuffins och kaffe sen med =D

Ska ni göra idag? Resten av dagen? Söndag?

Puss<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0