Annonser från BloggPartner

Härifrån Till Evigheten.

Vad ska man säga.
När livet inte riktigt räcker till.
Har man då inte försummat en hel massa tid på strunt då?
Visst skulle jag vilja göra en massa miljoner saker, men tiden räcker inte till.
Take it or leave it!
Jag tycker man ska rannsaka sig själv och liksom bestämma vad vill jag få ut av mitt liv.

Är det att festa och supa bort en massa timmar för att fly undan verkligheten?
Städa alldeles för mycket, för att man blivit alldeles nojig och mår bra av det?
Se en massa toppen bra film?
Läsa en massa otroligt nervkittlande böcker?
Lyssna på en himla massa underbar musik?
Sova bort alldeles för många timmar?
Jobba/ta på sig allt för mycket jobb att man knappt hinner andas?
Åka på flera semestrar?
Spendera tiden med vänner?
Spendera tiden med familj?
Spendera tiden med släktingar?

Jag tycker alla ska få bestämma över sitt eget liv och sitt eget livsöde.
Vill man må bra och ta dagen som den kommer, så gör man det.
Vill man jobba ihjäl sig, stressa som en galning och sova ett par ynka timmar per natt, fine.

Jag lever iallafall för dagen, CARPE DIEM.
Jag äter det jag vill och tränar lagom.
Jag vill leva nu.
Nu när jag väl lever så tänker jag ta till vara på den tiden på det bästa sättet.

Vi lever inte i evighet på jorden.
Ta då ditt förnuft tillfånga.

CARPE DIEM<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0