Annonser från BloggPartner

I love to play & gamble, just to have some fun when you're with me.

Det är så himla kallt ute.
Det är närmare 10 minus.
Jag tror jag ska spricka när jag går ut.
Gick till stan förut och var tvungen att ta på mig mina gråa långkalsonger.
Första gången denna vinter jag blev tvungen att använda mig av dem.
Plus att om man vill ha åtsittande jeans som mig, så blir det ju stramt.
Fast idag gick det bra, rätt smärtfritt med andra ord.
Haha.
Känner att jag ska ta ett bad senare.
Värma upp kroppen och slappna av.
Efter badet kommer jag troligtvis att vara helt död.
Så då får jag fylla på energiförrådet med tacos, som vi förövrigt ska tillaga idag :P
Till kvällen blir det julmust och kaffedrickande och massa massa godisätande tillsammans med Robin och Let's Dance tittande.
Ikväll åker den första deltagaren ut.
Jag hoppas att Carl Jan Granqvist åker ut, eller vaför inte George Scott eller Blondin Bella!
De som får stanna kvar ikväll är Magdalena "Maggan" Graaf, Magnus Samuelsson och Laila Bagge.
Stackars Morgan "Mojje" Andersson som fick hjärtbesvär efter förra veckans sändning och har hoppat av och som nu ersatts av Niclas Wahlgren. Lycka till.
Nu ska jag plocka lite här.

Pussis<3


 


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0