Annonser från BloggPartner

Let me be who I am.

Ska strax ta mig ut på en liten promenad tänkte jag.
Egentligen skulle jag och bror iväg.
Blev inte så då han ligger och sover, går INTE att väcka han!
Så det blir skönt att få komma ut lite och röra på sig.
Sen komma hem och ta lite fika.
Kaffe är verkligen livets dryck!
 
 Efter Let's Dance igår, så kan jag bara säga, vilka "dansare".
Nej men jag hejar på Magnus Samuelsson, Kitty Jutbring, Laila Bagge och Magdalena "Maggan" Graaf.
Sen finns det några som med är lite av favoriter, dvs. Elisabeth Höglund och Morgan Alling.
Dem som jag inte gillade var Hasse Aro, "Blondinbella", George Scott och "Mojje".
Annars så var det en mycket underhållande tv-kväll.
Programledarna skötte sig mycket bra.
David Hellenius kunde sina repliker och var mycket rolig som vanligt.
Hans "On Liners" är grymma!
Jessica Almenäs var duktig även hon.
Resten av familjen diggade inte hennes kläder.
Jag älskade hennes paljettutstyrsel!

Hasse Aro. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Magnus Samuelsson. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Kitty Jutbring. Foto: Linus Hallseníus/TV4

Carl Jan Granqvist och Maria Lindberg.  Foto: Linus Hallsenius/TV4

Isabella Löwengrip och Jonathan Näslund. Foto: Linus Hallsenius/TV4

George Scott och Maria Karlsson. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Linda Haglund och Martin Ragnarsson. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Morgan Alling och Helena Fransson. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Elisabet Höglund och Tobias Karlsson. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Laila Bagge. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Mojje Johansson och Jeanette Karlsson. Foto: Linus Hallsenius/TV4

Magdalena Graaf. Foto: Linus Hallsenius/TV4

 Vem var bäst tyckte ni? ;P

Puss<3


Comments
Postat av: Victória

vad var det för fel på Isabella då?

2009-01-10 @ 17:37:27
URL: http://vikci.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Haha Morgon var go!

2009-01-12 @ 15:42:41
URL: http://anothermilkshake.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0