Annonser från BloggPartner

Love gives me intuition.

Blir att jobba måndag till torsdag nästa vecka.
Skönt att ha fått det bekräftat :P
Får lön nästa fredag.
Ljuvligt.
Har börjat året rätt så bra.
Sparar och sparar nu.
Så jag har råd med en eventuell flytt i framtiden.
Haha den är väldigt långt borta.
Gäller att ha lite framsikt i vilket fall.
Så får vi se hur det går.
Måste ta tag i sökandet om att eventuellt börja plugga på Komvux.
Jag ska läsa några ämnen som jag inte fick läsa på gymnasiet.
Ämnen som kan vara bra att ha när man söker vidare till högskola/universitet.
Eller så hoppar man på en KY utbildning.
Eller så har jag en annan hemlig plan.
Vi får se hur jag gör.
Just nu vill jag bara njuta av mitt kaffe och att det är lördag.

Let's dance igår!
Hela ensamblen och de BÄSTA paren i bilder :P


Hela Let's dance 2009-gänget. Foto: David Bicho/TV4

Daniel klär av Magfdalena. Foto: David Bicho/TV4

Magnus bollar runt med Annika. Foto: David Bicho/TV4

Laila och Tobias dansar quickstep. Foto: David Bicho/TV4

Elisabet och Tobias i en sensuell rumba. Foto: David Bicho/TV4

Kitty och Anders dansar quickstep. Foto: David Bicho/TV4


Den som skulle åkt ut var Carl Jan eller Hasse Aro.
Bilderna är tagna från www.tv4.se
Sorry för stölden ;)

Puss<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0