Annonser från BloggPartner

See You Again - Miley Cyrus, ÄLSKVÄRD LÅT!


Comments
Postat av: Mikael

sv: Jag längtar också så sjukt mycket! Det kommer bli kanon :)



Jag ser mest fram emot Anna&Maria, de är mina favoriter. Även Shirley och Velvet. Marie är inte så stor favorit hos mig, men hon kan gå långt :P

Fast hon är så pass okänd i Sverige ändå, framförallt inom Melodifestivalen. Så det kan bli svårt för henne. Fast, internationella juryn har ju sitt att säga till om!



Jag skulle gissa på att Måns vinner, för han lär ha så pass bra låt och det är ett riktigt dansnummer, med mycket kör!



Iår kommer jag dock ha svårt att fokusera på artisten, de två största favoriterna står i kören :P

2009-01-25 @ 20:42:47
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/
Postat av: Mikael

Sv: Mina allra största favoriter ska köra i Melodifestivalen :P Dea Norberg och Jessica Marberger! ;)

2009-01-26 @ 11:51:20
URL: http://mikaeljanzon.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0