Annonser från BloggPartner

Silverhinden av Dan Thor.

Jag skriver låttexter.
Både på engelska och svenska.
Ikväll har jag känt mig emotionell.
Fick ur mig en mycket fin låttext på svenska.
Den är min egen.
Så jag hoppas ingen är så dum och kopierar den.
Fråga om lov först!
Tack på förhand =)

Silverhinden
(BY: Dan Thor 2009-01-12)

Så enkelt det är att bli lämnad

Helt ensam

Förkrossad i en saknad

Det krävs bara några få ord

Sen blir man helt själv

Totalt vilsen på denna jord

Då vill man bara hämnas

& slå tillbaka


När tåren strilar nedifrån kinden

Så kommer silverhinden och

Torkar bort tåren med hjälp av vinden

En magisk känsla

En osynlig kraft

Som vill hjälpa dig att fortsätta leva

Fortsätta kämpa och tro

På ett liv

Ett liv utan

Den man trodde

Var den rätte


När det är som svårast

När man är nära att ge upp

Så måste man trots motvinden

Klara av att öppna den nya grinden

Gå emot smärtan

Som man känner i sitt hjärta

Hur svårt det än är

Att lämna den man hållit kär


När tåren strilar nedifrån kinden

Så kommer silverhinden och

Torkar bort tåren med hjälp av vinden

En magisk känsla

En osynlig kraft

Som vill hjälpa dig att fortsätta leva

Fortsätta kämpa och tro

På ett liv

Ett liv utan

Den man trodde

Var den rätte


Lev ditt liv

Lev det här och nu

Lev för känslan i magen

Fånga det bästa av dagen

Som fåren som betar fria i hagen

När tåren strilar nedifrån kinden

Så kommer silverhinden och

Torkar bort tåren med hjälp av vinden

En magisk känsla

En osynlig kraft

Som vill hjälpa dig att fortsätta leva

Fortsätta kämpa och tro

På ett liv

Ett liv utan

Den man trodde

Var den rätte


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0