Annonser från BloggPartner

Viktuppgång nästa!


Jag  försöker gå upp i vikt, jag är för smal, usch.
Jag äter en massa till frukost, lunch, middag och kvällsmål, men går ändå inte upp nämnvärt i vikt.
Känns ibland som jag tappar i vikt istället.
Detta kan ju knappast ha att göra med att jag tränar tre minuter hantlar och tre minuter sit ups varje morgon innan frukost.
Detta tränar jag endast för att jag ska ha lite grundträning. 
För att jag ska ha lite extra ork.
Inte för att bli smal.
Usch.
Jag vill bara se bra ut.
Plus att jag vissa dagar tar en liten promenix för att få lite motion på köpet.
Jaa jag tycker jag äter som en häst iallafall.

Vill få tjockare armar, någon som har ett bra tips på hur man får tjockare armar? :D

Puss<3

Comments
Postat av: Victória - Tvåspråkig Blogg

man äter godis =)

2009-01-20 @ 15:58:55
URL: http://vikci.webblogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0