Annonser från BloggPartner

Bye Bye Bye Bloggen CYA Soon!

Våra fartyg - Paradise Birka Paradise

Håller på att packa det sista nu.
Åker på kryssning idag med Birka Paradise, båten på bilden ovan.
Vi blir sammanlagt 18 personer, med mig inräknat.
Det ska bli grymt kul och trevligt och varför inte mysigt?!
Det ska bli skönt att få koma iväg.
Mycket god mat ska förtäras och mycket god dryck ska drickas.
Mycket godis kommer att inhandlas i tax freen!
Jag är en godisgris!
Ska även kolla om de har nya dieselparfymen, den som ser ut som en knytnäve.
Allt ombord på tax freen är ju billigare i förhållande till priserna iland.
Nej nu måste jag skynda med packningen.
Spårvagnen går 11:22 och bussen går vid 12:25!

Ha det bra alla!
Det ska jag ha!



Take Care<3


Comments
Postat av: SANNAH

Aww, tycker du:D



Jag vill också åka bååt!! ;(

2009-07-16 @ 13:34:11
URL: http://saanzil.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0