Annonser från BloggPartner

Lite Tankar Om Fetma & Livet..

Hela tiden tjatas det om att vi blir fetare och fetare och tjockare och tjockare.

Jag tycker folk själva kan hålla reda på sin egen kropp.
Vill man vara tjock så vill man.
Jag kan inte säga åt någon att du måste börja banta nu, för att jag tycker du är tjock.
Visst jag kan finnas där och vara till hjälp och finnas där som stöd.
Jag tänker då fortsätta fika varje dag och äta en massa godis varje helg.
Liksom vi människor lever bara en gång, så det gäller att passa på och njuta medan man bäst kan!
Det finns så mycket råd och tips om att så här får du bättre självkänsla och så här går du ner i vikt.
Bästa sättet är att leva och på det sättet man själv vill!
Då mår man som bäst, iallafall jag.
Hellre dör jag lycklig om tio år än olycklig om femtio.


Take Care<3

Comments
Postat av: laila♥

Självförtroende-skolan är uppe nu!! :D ♥

2009-07-21 @ 01:26:43
URL: http://blog.lailaaziz.com

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0