Annonser från BloggPartner

Monday Cheap Monday!

Mormor var hit en sväng.
Vi hade köpt cigaretter till henne på kryssningen.
Visst, jag är ingen förespråkare för att man ska röka.
Visst tycker jag att rökning är grymt dåligt för hälsan.
Mormor har rökt i stort sett i hela sitt liv, så skulle hon bara sluta tvärt, skulle risken vara stor att hon blev sjuk.
Hon var iallafall här och hämtade sina rökpinnar, haha.
Vi tog en snabbfika, brorsan hade bakat kladdkaka.
Så det blev kladdkaka med vaniljglass!
Mums fillibaba.
Nu har mormor åkt hem och jag städar lite smått.
Får se vad som händer senare idag, om jag ringer nån eller så! ;)
Annars så ska jag kolla på Lotta På Liseberg, på fyran klockan åtta ikväll.
Min etta, tvåa och trea, vad gäller svenska sångerskor kommer dit.
Överlägsen etta är Sanna Nielsen, tvåa kommer Sonja Aldén och trea är Shirley Clamp!
Så det så.
Japp, jag har en Sommar Bingo Lott med, måste ju vinna storkovan någon gång.

Hoppas ni alla får en underbar dag.
Nu ska jag städa vidare och lyssna en massa på min största idol Shakira!




Take Care<3

Comments
Postat av: SANNAH

samma häär:D very bra!

2009-07-20 @ 15:49:44
URL: http://saanzil.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe tack =)

2009-07-20 @ 18:12:09
URL: http://lifeupsidedown.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0