Annonser från BloggPartner

Sjung Om Studentens Lyckliga Da'r!

Idag tar min kusin och en kompis studenten.
Shit att tiden går så fooort, jag vet jag tjatar om det, men den gör ju det!
Ska iallafall iväg till min kompis student, sorry kusse, hon frågade först.
Så klockan 15,20 måste jag åka hemifrån.
Ska bli trevligt.
Jag är dock lite nervös, känner inte riktigt hennes släkt, men det ska nog gå bra.
Det är bara att låta det ske, så brukar det ordna sig.
Brukar alltid bli lite tyst och blyg inför att jag ska träffa okänt folk.
Har blivit bättre och bättre på det under sista tiden, men ändå..
Ajja får hoppas på god mat och god dricka, är lite kräsen av mig.
Eller okej mycket kräsen.
Haha.


(Bild hämtad från min egen student förra året, 2008, fredagen den 13e juni. Det gick bra. Hade innan bilden togs grymt mycket blommor runt halsen, som jag valde att ta bort innan jag klev på lastbilen;))

Take Care<3

Comments
Postat av: Tobias

svar: vet inte, ngt som står i duschen bara :)



TACK!

2009-06-11 @ 19:45:29
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0