Annonser från BloggPartner

Beröm.



Idag är det torsdag igen och imorn fredag och helg!

Jag har hunnit med att ta mig ut på en uppfriskande vårpromenad i solen.
Så skönt det är och så pigg man blir.
En promenad gör verkligen susen om man, som jag ofta, är trött och seg.
Solen strålar ikapp utanför mitt fönster och jag känner nu att våren är på väg med stormsteg.
Det är bara en dryg månad kvar till valborg!
Tiden går så fort, den rullar fram, känns ju som det var Julafton igår..

Jag ska åka och jobba ikväll.
Då det är lägre bemanning på jobbet under några veckor nu, så jag kan högst bli inbokad på 3 pass i veckan.
Jätteskönt tycker jag.
Har känt mig lite nere och deppig ett par dagar, så det gör mig ingenting.
Jag ska försöka att hålla humöret uppe och vara positiv.
Men ibland går det inte riktigt, svårt det där.

Blev rikligt berömd av en kollega på jobbet igår kväll, hon tycker jag är jätteduktig.
Jag kämpar på och är nöjd med mina resultat.
Klart jag också blir extra peppad av att få lite beröm!

Nu ska jag luncha med morfar och mor som sitter i köket och väntar!
Ska även käka våfflor innan jag åker till jobbet ikväll =)!

Take Care<3

Comments
Postat av: Sannah

Tack, älskar min hatt:D



Underhållande program :D

2009-03-26 @ 15:30:01
URL: http://saanzil.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0