Annonser från BloggPartner

Godis! Godis! Godis!

Nu har jag laddat upp inför hela helgen.
Jag har köpt mig en massa godis.
På Netto hade de denna veckan 49,00 kr/kg för lösviktsgodiset.
Det är faktiskt trist att lösviktsgodispriserna stiger hela tiden.
Priset på lösviktsgodis kommer snart att vara lika högt som naturgodispriset, räknat i kilo då.
Det är verkligen skrämmande!
Jag vet att råvarupriserna har stigit radikalt, sorgligt nog.
Varför kan inte bara lösviktsgodiset kosta 39,00 kr/kg som på den gamla goda tiden?
Eller då var det ju 3,90 kr/hg, för på den tiden så räknade man lösviktsgodispriset i hekto och nu ska det räknas i kilo.

Det gäller verkligen att jag kollar igenom all direktreklam som kommer under helgen, inför den kommande veckan, så jag har lite koll på vart det billigaste godiset finns och säljs.
För godis kommer jag aldrig att kunna vara utan.
Att vara godisgris, som jag, är en livsstil så det så.

Wanna piece of my candy?


Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0