Annonser från BloggPartner

Sweetie monday.

Ny vecka.
Nya tag.

När Malena otoligt nog vände sin åttonde plats till en första plats.
Och Caroline Af Ugglas tog sig från en femte plats till en andra plats.
I Melodifestivalen 2009.
Så blev det en positiv vänding inom mig.
Att det går om jag bara vill.
Jag ska aldrig ge upp hoppet.
Hur illa ute jag än är.
Det är bara att kämpa och kämpa.
Jag har haft det jobbigt och svårt igenom hela livet.
Snart borde det bli min tur att få glänsa.
Jag bara väntar och snart så smäller det.
Då kommer jag få blomma som den vackraste av rosor.
Jag bara vet.
Det är starka känslor inom mig.
Känslorna svallar snart över.
Bägaren är full av energi.
Släpp energin lös!

Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0