Annonser från BloggPartner

Cykelsvårigheter.

Jag har alltid haft svårt för att cykla.
Det är sanning.
Jag hatade att cykla när jag var mindre.
Jag ville hellre gå eller åka bil/spårvagn och så vidare.
På senare år har jag börjat uppskatta cykeln mera.
Tog cykeln idag och skulle uträtta några söndagsärenden.
Det gick jättebra.
Bara att jag är fortfarande rädd för att cykla upp/ned på trottoarkanter.
All min fobi för att cykla upp/ned på trottoarkanter kommer från, då jag som liten ramlade och skrapade upp knäna, när jag skulle cykla upp för en trottoarkant.
Det glömmer jag aldrig!
Jag var så rädd och jag skakade.
Fy.
Jag vågar iallafall cykla och det är jag stolt över.

Man ska vara stolt över sig själv och sina bedrifter!

Take Care<3 

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0