Annonser från BloggPartner

Jaaa & Neeej För De Tio Finalisterna I Semifinal 2 Av ESC'09.

Norge

Ukraina

Grekland

Estland

Azerbajdzjan

Litauen

Kroatien

Danmark

Moldavien

Albanien

Var de tio länder från Semifinal 2 av Eurovision Song Contest 2009 som tog sig vidare till lördagens stora Final.
Grattis!
Hade dock bytt ut tex Norge mot Irland och Litauen mot Cypern och Kroatien mot Ungern.
Jag kan inte alltid få som jag vill!

Estland och Ukraina tyckte jag var bäst ikväll!

Estlands älvor fick mig att rysa!
Så vackra och låten är mystiskt förförande!

Ukraina satsar "all-in" varje år och det ger resultat.
Låten är verkligen modern och framförandet är sprudlande av allt! ;D

Take Care<3


Comments
Postat av: Emmelie

Visst var Estlands bidrag bra!? Helt galet. Dessutom väldigt annorlunda.



Men visst heja vi fram Malena till vinst imorron! Jag hoppas. :)

2009-05-15 @ 11:57:52
URL: http://pingvinens.blogg.se/
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Back in the game again

I`m baack ;)



allt väl med dig?

2009-05-16 @ 08:48:13
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0