Annonser från BloggPartner

Malena Ernman & La Voix till final i Moskva!


Nu är äntilgen nervpärsen över.
Så himla underbart att Malena Ernman tog sig till final.
Nu kan hon vara stolt.
Hennes La Voix är verkligen en Eurovision låt.
Hennes nummer är av yppersta världsklass!
Hon går rakt igenom rutan.
Nu kvittar det hur det än går.
Malena Ernman är i FINAAAAL!

Jag tippade förövrigt rätt på 9 av de 10 bidragen som gick till Final.
Mäkta imponerande, jag brukar ligga på omkring 5-7 rätt.

Här är listan på alla som gick till final:

Turkiet
Sverige
Israel
Portugal
Malta
Finland
Bosnien-Hercegovina
Rumänien
Armenien
Island
 
 
Det enda land jag missade på var Rumänien, trodde inte den slätstrukna låten skulle gå vidare.
I refrängen sjunger hon Pardy och inte Party och det stör mig ofantligt mycket!!!!!
Hade hellre sett Montenegro eller Andorra i final istället.

En annan sak jag störde mig på, var att vissa artister aldrig kollade rakt in i kameran.
De var rätt anonyma, jag tänker mest på Turkiets Hadise och Rumäniens Elena.
Man måste kunna gå igenom rutan för att folk ska märka dem, annars inga poäng!


Nu ska vi ALLA hålla tummarna för vår underbara;
MALENA ERNMAN & LA VOIX PÅ LÖRDAG KL. 21:00<3


Take Care<3

Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0