Annonser från BloggPartner

No More Teenager!

På lördag fyller jag 20 år!
No more teenager!
Wihooo!
Ska bli så skönt, samtidigt som det är skräckinjagande.
Jag börjar känna press.
Press på att jag måste prestera.
Prestera nu eller så får du inte leva.
Jag är inte mera än en enkel människa.
Jag är lite seg utav mig och vill ta allt i min egen takt.
Hur mycket jag än skyndar mig på med saker och ting, så tar det ändå en sådan tid.
Jag vet inte vad jag har för klocka, som går och går och aldrig stannar upp för bara en sekund.
Hur tråkigt jag än kan ha, så stannar ändå inte tiden.
Jag måste ta tag i tiden nu, så jag kommer ikapp den och hinner med så ofantligt mycket mera.


Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0