Annonser från BloggPartner

Paris Hilton Fejkar Sin Bebisröst?

Paris Hilton må framstå som korkad och bortkommen, men enligt henne själv är det enbart en strategi för att underhålla fansen.

— Jag pratar med bebisröst, det är som en karaktär jag har hittat på, för det är vad folk vill ha. I verkligheten är jag väldigt annorlunda. Jag är väldigt jordnära, jag är smart, jag vet vad som pågår, berättar Paris i det brittiska tv-programmet ”Fearne & Paris Hilton”

— Jag spelar bara och ibland är det nästan som att jag måste skratta åt mig själv. Jag tror att de flesta tror att jag är helt blåst. Men i mitt vardagliga liv, när jag umgås med mina vänner eller är på ett affärsmöte pratar jag med vanlig röst.


(Bild- & textkälla: Stella Pitcures & http://starlounge.msn.se/index.cfm?objectid=66277&imagenr=1)


Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0