Annonser från BloggPartner

Shopping Galen?!

Jag hittade igår en gammal bankbok som mina föräldrar, för lääänge sedan, satt in pengar på till mig.
Så idag gick jag till banken och fixade in dessa pengar på mitt bankkonto.
Så nu är jag lite rik! ;D
Jag gav mor lite pengar först och främst!
Bor ju fortfarande hemma, så ville ge henne lite.
Eftersom att min mor är världens bästa, så fick hon lite extra att spendera. =)
Så efter att pengarna överflyttats, blev det att shoppa loss.
Jag hittade en grå Snobben t-shirtH&M med det rosa trycket "Stock! Woodstock!", på magen.
Jag hittade en mörkgrå/svartskimrande jacka, som jag kan använda nu till hösten/vintern.
Billigt var det med.
T-shirten hade kostat 149 kronor och var nu nedsatt till 49:50 kronor.
Jackan hade kostat 499 kronor och var nu nedsatt till 198 kronor.
Som hittat!
Inte råga på det billiga priset, så har H&M-club medlemmar 10% rabatt på hela köpet, under hela helgen.
Så istället för 247:50 kronor.
Så fick jag betala 223 kronor!
Happy! Happy!

Var egentligen ute efter ett par varma boots till den kommande vintern, men fann olyckligtvis inga.
Blir att leta vidare.

Förutom kläder så inhandlade jag lite hudvårdsprodukterApoteket, kanelbullarICA, (MISSA INTE Kanelbullensdagsöndag den 4/10!), det blev en trisslott med, (utan vinst) och lite godis och Gräddnougat=D!

Nu är jag hemma.
Ska städa lite toalett och lyssna på massa bra musiiiik.

Ikväll kommer S hit och vi ska se på Idol 2009, (Heja Karolina och Erik!), och ha det mys och käka GODIS!


Take Care<3





Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0