Annonser från BloggPartner

Kvällsbestyr.

Ikväll så har jag mailat till bland annat Löfstad Slott och Kolmården med frågor om jobb.
Jag har skickat in två jobbansökningar till både McDonalds och till Kontorab.
Jag har mailat en skola angående en skrivarkurs jag funderar att gå till hösten.
Så jag är helt slut just nu.

Förtjänar verkligen att ta mig ett stort glas kaffe med extra mjölk och bara njuta ikväll! =)
Mycket att se på tv är det med.
Arn klockan 20 på TV4.
Svenska Hollywoodfruar klockan 21 på TV3.
Petra Mede Show, TV3, och Roast På Berns, TV5, klockan 22.





Take Care<3


Comments
Postat av: aww

en ny header:)

2010-04-26 @ 20:34:56
URL: http://amandawahlgren.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0