Annonser från BloggPartner

Meningslöst!

Godmorgon.
Sovit gott?
Det har jag!

Tänker fixa iordning mig nu.
Sedan så ska jag ned på stan.
Eller jag ska promenera dit.
Om jag går runt kvart över nio.
Så är jag nere när dem öppnar vid tio.
Har lite ärenden inför helgen att uträtta! :)
Bland annat ska jag hämta ut en vinst.
Jag ska köpa frimärke.
Måste nog till systemet med..
Jag ska även köpa en fredagsbulle.

Detta var ännu ett meningslöst inlägg.
Eller inte?
Jag är jätteseg.

So God please forgive me!






Take Care<3


Comments
Postat av: Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee

Haha nja.. har en sambo som är halvt dödsförkyld så han har haft hosta hela natten så då vaknade jag varenda gång såklart.. självdå?

2010-04-30 @ 09:05:44
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0