Annonser från BloggPartner

Trötter.

Om jag skulle jämföra mig med någon inatt.
(Klockan är över midnatt!)
Så skulle det få bli dvärgen Trötter ifrån sagan om Snövit & De Sju Dvärgarna.
Jag vet knappt vad jag skriver nu.

Ikväll blev det annars att kolla på Harry Potter & Fånger Från Azkaban, med broder.
Har betat av 3 av de 6 filmerna om trollkarlen hittils.
Jag fullkomligt älskar fantasy och just då HP!

Ni får sova underbart gott inatt alla prinsar och prinsessor.
Händerna på täcket!





Take Care<3


Comments
Postat av: Latte Liten

Ja H.P är bra!

sv: jag skulle önska att jag kunde försörja mig som författare ;)

2010-04-25 @ 10:19:28
URL: http://latteliten.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0