Annonser från BloggPartner

Kill The Needs.

Ikväll blir det OS för hela slanten.
Herrarnas och damernas skidskytte masstarter avgörs ikväll.
Vi måste ha lite medaljchanser.
Så det kommer bli naggande spännande.

Laddar upp inför imorgon.
Då ska jag nämligen börja på Studiefrämjandet här i Norrköping.
Min jobbcoach som jag ska gå hos nu i ett par månader framöver.
De ska hjälpa mig att söka jobb.
Hur nu de skulle kunna hjälpa mig..
Kan i stort sett allt inom jobbsökande.
Det blir nog bra.

Måste hjälpa mamma i köket nu.



Take Care<3


Comments
Postat av: Lelix

SV; Nej, jag har datorn på och uppdaterar bloggen när jag känner för det, nu sysselsätter jag mig med att prata i telefon! :)

2010-02-21 @ 16:57:30
URL: http://lellix.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0