Annonser från BloggPartner

Duktig.

Har gjort klart min första insändningsuppgift i Engelska B.
Den bestod av att man skulle skriva en presentation om sig själv, på runt 200 ord.
Allt som allt, gick det hyffsat bra.
Skickade även in min första Historia A uppgift imorse.
Så idag har det gått framåt.
Har till och med börjat på en uppgift i Samhällskunskaps B kursen.
Det är mycket just nu.
Känner mig väl till mods iallafall.
När det närmar sig prov och seminarier kommer det att vara värre.
Men det är bara att ta till min optimistiska sida.
Jag har alltid klarat av det förut ju.
När jag studerade på gymnasiet.
Som var ett och ett halvt år sedan ungefär.
Det känns att jag har tappat en del, av det jag hade "då".
Då på den gamla goda tiden.
Då var jag en riktig plugghäst!

Ajja.
Nu ska jag slänga ihop en pankakssmet.
Den måste stå ett tag, så lika bra att vispa ihop den nu.

Ha en toppen torsdag alla svanar!


Take Care<3


Comments
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Jo det gör jag. =)

2010-01-21 @ 15:56:27
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0