Annonser från BloggPartner

Första Introduktionsmötet Finito.

Nu är jag hemma, efter introduktionsmötet i Samhällskunskap B.
Allt snurrar i huvudet.
Vet knappt vad jag heter.
Nej, men det här kommer bli bra.
Hoppas jag, för annars..
Då kanske jag hoppar av rentutav.
Blev helt paff av vad mycket svårare Samhällskunskap B, verkar vara, jämfört med A kursen.

Måste från och med nu ladda upp mitt läshuvud igen.
Så det är uppladdat till i nästa vecka, då jag ska börja distansstudera.
I nästa vecka har jag introduktionsmöte i Historia A och Engelska B.
Jag fasar!

Hoppas ni mår bra och har allt klart för er iallafall? =)



Take Care<3


Comments
Postat av: Anonym

det är kanoners, själv? :D

2010-01-14 @ 19:53:38
URL: http://hejsandrraa.blogg.se/
Postat av: Rasmus

Samhäll B verkar svåt tycker även jag.. Samt HISTORIA ÄR SÅ KUL :D:D Jag älskar historia. Smat engelska är helt okej... Samt emmeltårta = inte min grej. Jag gillar ju inte marsipan eller mandelmassa :(.. Nu får jag skämmas.

2010-01-15 @ 00:09:18
URL: http://sheargenius.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0