Annonser från BloggPartner

I Wanna Lay Me Down.

Nu är jag hemma från stan.
Frusen till tårna.
Sånt man får ta!

På banken, swedbank, gick det bra.
Dock hade jag inte behövt gå dit.
Jag skulle anmäla konto, så att mina CSN pengar framöver sätts in på mitt Nordea konto.
Det var dock redan klart.
Måste ha att göra med att jag rätt nyligen, år 2008, studerade senast.

Sedan gick mammsen och jag runt och kollade lite i butikerna.
Hon hittade några hyacinter.
Jag hittade Harry Potter & Halvblodsprinsen till PS2, på OnOff!
Från att ha kostat 629 var det nedsänkt till 199 kronor.
Jag slog till direkt!
Har varit ute efter spelet ett bra tag också.



Provade lite kläder på H&M, men inget som riktigt passade!

Vi tog en snabbfikaMcDonalds.
Deras ekologiska kaffe, med mjölk förståss, är himmelskt gott!

Vi tog spårvagnen hem och nu sitter jag här.
Ska strax hjälpa till maten.
Det blir kött, bearneasiesås och pomme.
Svullarmat såhär på Trettondagsaftonen!


Take Care<3


Comments

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0