Annonser från BloggPartner

Nyårslöftens Att Vara Eller Icke Vara.

Att bero på 2010 och nytt år och nytt deccenium.
Nej jag har inte avgett några löften.
Äter jag mindre godis, så äter jag mindre godis.
Dricker jag mindre kaffe, så dricker jag mindre kaffe.
Så enkelt är det.
Avger man löften, tycker jag att man bara blir pressad att hålla dem.
Bryter man löften, så är det ju bara illa.
Nej inga nyårslöften för mig iallafall!

Hur är det med er?
Har ni avgett några nyåslöften?
Eller vad anser ni om dessa löften egentligen?



Take Care<3


Comments
Postat av: Ludvig

Då har du sett och lyssnat på fel video om du tycker det! hehe

2010-01-02 @ 03:01:01
URL: http://becauseyoureworthit.blogg.se/

Comment Blogpost Here:

Name:
Remember Me?

E-Mail: (It'll Shows Only For Me)

URL/Blogsite:

Comment:

Trackback
RSS 2.0